سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه دریافت نتایج آزمون نظام مهندسی 98

نتایج آزمون نظام مهندسی به سه صورت قابل دریافت می‌باشد. کلیه متقاضیانی که در آزمون نظام مهندسی شرکت نموده‌اند ؛ در زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 98 می‌توانند نتیجه خود را دریافت نمایند. دو روش بر حسب اطلاعات هویتی می باشد و روش دیگر نیز، بر حسب اطلاعات داوطلبی به علاوه مدارک هویتی قابل جستجو می باشد.

  • اولین روش دریافت نتایج آزمون نظام مهندسی 98 بر حسب نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد امکان پذیر می‌باشد. در واقع با استفاده از این روش ، شما نیازی به همراه داشتن اطلاعات ثبت نامی و یا داوطلبی خود نخواهید داشت و به‌ راحتی در هر کجا که مایل باشید، می‌توانید این اطلاعات را دریافت نمایید.
  • دومین روش نیز، باز هم با استفاده از مشخصات شما همانند ، شماره ملی ، شماره شناسنامه و سال تولد قابل انجام خواهد بود. و همواره در این روش، نیازی به اطلاعات داوطلبی نخواهد بود.
  • سومین روش برای دریافت نتایج آزمون نظام مهندسی نیازمند داشتن شماره داوطلبی می‌باشد. با وارد نمودن شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد، امکان‌ جستجو وجود خواهد داشت. بسته به انتخاب داوطلبان ، هر کدام از این روش‌ها را می‌توانند جهت مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی 98 انتخاب نمایند.

 

source: نحوه دریافت نتایج آزمون نظام مهندسی 98-ایران تحصیل