سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور 98

ثبت نام کنکور سراسری برای کلیه داوطلبانی که مایل به شرکت در رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری هستند ، به صورت هم‌زمان برای کلیه گروه‌های آزمایشی در بهمن ماه آغاز می‌گردد. آن دسته از داوطلبانی که مایل به انتخاب هر یک از این رشته ها می‌باشند، لازم است پس از دریافت کارنامه کنکور سراسری و با استفاده از رتبه مورد نظر ، اقدام به انتخاب رشته موردعلاقه خود نمایند.

اما آن دسته از داوطلبانی که مایل به ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور 98 می‌باشند ، می‌توانند در بهمن ماه به صورت الکترونیکی با مراجعه به پایگاه سازمان سنجش و آموزش کشور ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. داوطلبان عزیز هم‌زمان با ثبت نام می‌توانند در لیست رشته های بدون کنکور گروه آزمایشی خود پس از ثبت نام بر اساس معدل دانشگاه سراسری اقدام به انتخاب رشته نمایند.

داوطلبان عزیز لازم است قبل از انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ، اقدام به خرید کارت ثبت نام آزمون به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام نمایند. پس از خرید این کارت، شماره سریال 12 رقمی در اختیارتان قرار داده خواهد شد که به منزله مجوز ورود به ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور 98 خواهد بود.

 

source: سامانه ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور-ایران تحصیل