سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام دبیرستان مفید 98

ثبت نام برای کلیه داوطلبان به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه ثبت نام دبیرستان مفید به نشانی www.mecp.ir صورت خواهد پذیرفت. دانش آموزانی که مایل به ثبت نام می باشند، برای پذیرش لازم است در آزمون ورودی این مدرسه شرکت نمایند. در واقع دبیرستان مفید همانند سایر مدارس نمونه دولتی ، تیزهوشان و … ابتدا اقدام به برگزاری آزمون ورودی برای گزینش متقاضیان می نماید و چنانچه هر یک از این داوطلبان بتوانند در آزمون مورد نظر پذیرفته شوند، خواهند توانست در این مدارس به ادامه تحصیل مشغول شوند.

آزمون برای کلیه داوطلبان به صورت تستی و تشریحی خواهد بود. همچنین پس از ثبت نام ، دانش آموزان عزیز لازم است کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند. نتایج آزمون به صورت الکترونیکی و در سامانه مورد نظر قرار خواهد گرفت.

پذیرفته شدگان در آزمون ورودی ثبت نام دبیرستان مفید لازم است در مرحله دوم در مرحله مصاحبه نیز، بتوانند در جلسه حضوری به موفقیت لازم برای این مصاحبه علمی دست یابند. در واقع یکی ازا تفاوت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی با  دبیرستان مفید، مربوط به مصاحبه علمی آن می باشد. لذا آمادگی علمی داوطلبان نیز ، از شروط بسیار مهم برای قبولی خواهد بود.

 

source: ثبت نام دبیرستان مفید-ایران تحصیل